Întâlnirea a fost dedicată eficientizării procesului de semnare și înregistrare a acordurilor adiționale pentru anul 2025, precum și a contractelor de achiziții publice pentru anul 2026.
Scopul principal al ședinței a fost prezentarea etapelor procedurale, clarificarea cerințelor documentare și oferirea răspunsurilor la întrebările privind aplicarea prevederilor contractuale.
Pe parcursul discuțiilor, au fost abordate următoarele subiecte:
De asemenea, în cadrul ședinței, CAPCS a informat participanții despre inițierea unui proces sistematic de verificare în teritoriu a bunurilor livrate către instituțiile medico-sanitare, în scopul consolidării controlului calității și asigurării conformității cu prevederile contractuale. Aceste acțiuni vor fi coordonate în strânsă colaborare cu beneficiarii și vor contribui la responsabilizarea tuturor actorilor implicați în procesul de achiziție publică.
În încheiere, participanții au fost îndemnați să acorde o atenție sporită conformității documentelor și respectării termenelor-limită, în vederea adaptării contractelor la necesitățile reale ale instituțiilor medicale pe care le reprezintă.